pixabay.com

Od lutego 2019 roku najbardziej popularny fast-food będzie wspierał czytelnictwo dzieci. Ten ciekawy fakt obiegł całą Polskę, ponieważ wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni do zabawkach w popularnych zestawach Happy Meal.

Tymczasem na najmłodszych klientów cieka odmienna niespodzianka – książka z przygodami bliźniąt Drzewodomskich. Książeczki, jak mamy nadzieję, staną się hitem i chociaż trochę przyczynią się do poprawy czytelnictwa wśród polskich dzieci.

To wspaniały sposób na pokazanie, że nie tylko zabawki bawią i edukują. Książki dla najmłodszych w dzisiejszych czasach to możliwość wzbogacenia wyobraźni dziecka i otwarcie go na różne dodatkowe problemy.

Umiejętność ich rozwiązywania – jak chociażby problem z odmiennością koloru skóry kolegi czy koleżanki – to część mądrego i odpowiedzialnego wychowania.

pixabay

Skąd pomysł na przyczynienie się do rozwijania pozytywnych postrzegań u dzieci? McDonald’s w ten sposób działa nie tylko w Polsce, ale także zagranicą.

Działy CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu, chcą poprawić wizerunek kolosa fast-foodów i pokazać, że dobro firmy nie jest najważniejsze. A co jest istotne? Wpływ wielkich marek na to, jak działają na świat i jak go kreują. To dobre działanie, które rzeczywiście może wspomóc w szerzeniu czytelnictwa wśród młodych Polek i Polaków.

W końcu to od dzieci zależy nasza przyszłość. A czytające społeczeństwa zawsze są bardziej zaangażowane i otwarte na różnego rodzaju problematykę.